lørdag 16. mai 2009

Navn er jaggu ikkje lett...

For det første e da no umulig å bli enige, når me har så pass forskjellig smak som me har.. Går ikkje an å sette seg ned å prate om kva navn som er aktuelle. For Sven kommer med samme forslagene kvar gong, sjøl om han veit at dette likte eg ikkje sist me prata om da. Og han liker oppatt kalling, noko eg ikkje er like glad i. Eg kan kalle opp, men ikkje direkte. Kan godt bruke samme forbokstav og ta da derifrå. Men får då som svar at, då kan da berre vera.

Prøver å sei at eg prøver å møte han på midten her. Men men..

Så dette navne greiene har endt opp med at eg skal lage ei liste over ca 20 navn av kvart kjønn som eg ikkje nødvendigvis vil bruke, men vertfall liker, så kan han stryke ut dei som e heilt uaktuelle.

Har allerede 20 navn til jente, men sliter litt meir med gutt. Har 15 navn.. Kjem eg ikkje på meir så får da holda. Han har kanskje nokon å tilføye når han ser lista og.

Ken veit...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar