mandag 9. februar 2009

Første innlegget mitt...

Ligge egentlig litt press på da å skriva første innlegget i bloggen. Da må liksom vera kjempe bra, og kanskje litt kult. For å trekke litt lesere f. eks.. Men ka i alle dager ska eg skrive som første innlegg då!
Eg kan begynne med å fortelle litt om meg sjøl..
Mitt navn er Tanja Iren.. Eg blir 27 år i Mai, og er samboer med ein kjempe kjekke kar frå Fitjar. Han blir 31 år no i Mars, og heiter Sven. Me venter vårt først barn sammen i slutten av Juni. Og da glede me oss til!
Eg hadde ein sønn fra før som heit Oliver, som Sven blei kjempe glad i, og Oliver blei kjempe glad i Sven. Me mista Oliver i krybbedød i Oktober 2004. Då var han 16 måneder gammel.. Dette har eg slitt mykje med i ettertid, men har hatt god støtte både frå familie og venner. Og Sven har vore ei klippe eg har lena meg på støtt og ofte.. Eg fekk lyst på eit barn med Sven ca 1 år etter Oliver døde. Då følte eg meg klar. Men Sven var desverre ikkje klar, så eg måtte fint vente. Så no sitter me med eit hus som var innflyttingsklart 17. Desember 2007, som me brukte ca 7 måneder på å bygge opp. Og endelig har me etter ca 10 måneder med prøving blitt svanger! Eller gravid som dei fleste seier..
Ellers kjem eg til å legge ut bilder av kaker eg lager, som er min store hobby for tida. Alt er sjølvlært, henta informasjon på internett frå forskjellige nettsider som har hjelpt meg med å komme der eg e no i bake-og-pynte- nivå..
Folk seie eg e flink, og eg trur på dei. For eg er generelt fornøyd med kakene mine. Er eg ikkje fornøyd så gjer eg beskjed om da. Men kakene e no vertfall god! Går på sukkerbrød, sjokoladekaker eller muffins, gulrotkake, eller min egen vri som er gulrotkake med kakao. DEN e kjempe god den! Syns eg!

Dersom noken vil lese bitte litt meir om sønnen min Oliver, så har eg laga ei minneside om han.

www.tiaengel.piczo.com

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. So fin blogg du har laga!! Eg følge med, veit du :)

    SvarSlett